BUDIMO RUŽE ZA 8. MART

ožujka 02, 2018

Međunarodni dan žena obilježava se širom ove naše lijepe plavo-zelene lopte (kako je ja volim nazvati), svake godine 8. marta, a nastao je kao dan borbe žena za ekonomsku, političku i socijalnu ravnopravnost. 

Bez obzira na vjersku, nacionalnu, rasnu i seksualnu pripadnost, mi imamo nešto zajedičko za razliku od naše jače polovine.

Nježne smo, krhke, a ponekad, kako ovi maloprije pomenuti vole da kažu, neshvatljive, čudne, komplikovane....

Međutim, ovo 'jača' polovina, možda se može uzeti samo u fizičkom smislu ( što, iskreno smatram, u posljednje vrijeme nije ni to baš neka ubjedljiva stvar). 




Žene su, bolan, oduvijek bile lavice, hrabrog srca, visokih peta u kojima čvrsto i stabilno koračaju, bez obzira na bol u nogama koji uzrokuju, nateklih suznih očiju, koje su preplakale noć, ali na posao/školu ili bilo gdje drugo idu našminkane i nekako lažno sretne, nenaspavanih očnih kapaka jer je povišena temperatura djeteta, kojeg je 9 mjeseci nosila u stomaku uz bolove koje nikada ne bi priznala nikome, bila cijelih 37.2°C ... 

I daa .. ima još mnogo toga što bi se moglo svrstati u ovo nabrajanje iznad, ali mislim da nema potrebe jer sve mi to znamo zar ne ?
Kako bilo, žene zaslužuju ravnopravnost, jer nema tog posla, koji ne možemo odraditi približno, ako ne i bolje od njih.


Da pređemo na temu, svakog 8. marta kad se probudim, osjećam se posebno, ne znam zašto, ali nekako na taj dan najviše volim što sam pripadnica ovog ljepšeg i nježnijeg spola. Smatram da su žene prefinjena ljudska bića, koja su i bez šminke, frizure i elegantne haljine nešto najljepše što postoji. 


Na taj dan obučem posebne kombinacije, stavim jedinstven nakit, našminkam se najljepše što znam i kosu prebacim na onu stranu na kojoj mi najljpše pristaje. 

Neke od mojih ideja za ove 'osmo-martovske' kombinacije želim da vam predstavim, uz nadu da ću vas bar malo motivisati i dati vam neku ideju ..

1. Casual



           




2. Elegant





I za kraj, drage moje dame ..

Da ploviš kroz život kao brod,da sve muškarce bacaš na pod.
Mi smo ribetine,oni su škart,
sretan ti ženo 8.Mart!


Srdačne pozdrave do sljedećeg pisanja,
vaša E.K



Broj komentara: 11:

  1. Divaaan post! Slike su odlicne! :)
    Nadam se da ces ostaviti komentar na mom zadnjem postu :)
    --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post draga ^_^

    Hvala na komentaru :))

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post i odlične ideje za Dan žena! Baš mi se dopada tvoj stil pisanja!
    Poseti moj blog i zaprati me ako želiš. Pozz
    Magicni svet lepote

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga. Nadam se da ces nastaviti pratiti moj blogg ..

      Naravno da hocu
      😍

      Izbriši
  4. Wow, kako divni predlozi. Prvi i treći su definitivno moji favoriti ^_^
    Želim ti uspješnu i produktivnu sedmicu :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Slazem se sa tobom, def. najudobnije izgleda 😍😍

    Hvala ti mnogo, lijep pozdrav ❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako si lepo napisala zaista se slazem sa tobom ne znam zasto ali se i ja osecam drugacije tog dana!
    sta je po tebi najbolja stvar za darivanje>>i novi post na blogu
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2018/03/what-to-wear-for-international-womens.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Cvijece mi je uvijek najbolja opcija, posebno ruže koje ne moraju nužno biti crvene, onima kojima je to opet nekako "izlizana" opcija, ima more ideja koje su savršene za poklona ... hvala na komentaru ... naravno da cu vrlo rado posjetiti tvoj blogg

    Sve najbolje ❤

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.