SA MNOM NA TI

veljače 28, 2018

Ćao, moje ime je Emina i imate toplu dobrodošlicu na moj blogg ECarolina :)  

Jedan Italijanski naučnik je rekao da je ljepota skup dijelova ili elemenata, koji čine cjelinu, kojoj se ništa ne treba dodati, oduzeti, niti mijenjati.

Definicija ljepote nema, jer su definicije nezgodna stvar, po meni ljepota je u oku posmatrača, onoga koji analizira, procjenjuje i stvara svoje sopstvene ukuse, na osnovu viđenog, izidealiziranog, izmaštanog i ''savršenog''. Savršenstvo u biti i ne postoji, ali svi težimo ka tome da se bar približimo tom pojmu, a šta je ono zapravo ? 
Ne znam, vjerovatno, kao i za ljepotu, svi imamo i drugačiju sliku pojma ''savršeno'',
Ljepota,kozmetika, moda, bilo je ono što me je uvijek zanimalo, što sam voljela i nešto čime bih uvijek mogla izraziti svoju kreativnost i pokazati ono što jesam, bez potrebe da se pridržavam svih pravila.
Dolazim iz Sarajeva, i veliki sam zaljubljenik u već navedeno. Ovo je ko sam ja,a o mom blogu pročitajte u nastavku.

ECarolina je blog o ljepoti,kozmetici i drugim ženskim temama. Ovo radim zato što volim i zato što me interesuje, počelo je kao hobi, a nadam se u buduće da će biti i nešto više od toga, jer svi težimo da radimo ono što volimo, a ovo je moja ljubav.
Na ovom blogg-u moći ćete pročitati razne beauty i fashion trikove, razne savjete, moj način života i moje neke uobičajne ''rituale'' koje ja primjenjujem i koji su se meni pokazali kao najbolji.
Nadam se da ćemo postati prijatelji, da ćete uvijek vrlo rado posjećivati novitete i nove bloggove, da ćete me kontaktirati ukoliko budete željeli da neku temu posebno ''obradimo'' i da iznesem moje mišljenje o istoj kako bih vam na neki način pomogla.

Za sve kritike, pohvale i savjete uvijek mi možete pisati, vrlo rado ću vam odgovoriti i radujem se našoj suradnji 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Hello my ladies.
My name is Emina and I stand behind the blog ECarolina.
I am a beauty and fashion blogger from Bosnia and Herzegovina. 
On my blog you have a chance to see how I experience the fashion and how I wear it and many  trends, tricks about makeup.
Except blog i have and others social networks, like instagram, facebook page, twitter ... 


Vaša Emina 

4 komentara:

  1. Slažem se definitivno s definicijom lepote - ona apsolutno nije ukalupljena i svako i sve je određena unikatna manifestacija lepote ako imaš oko da je sagledaš. :D
    Pratim tvoj blog, hvala što si zapratila moj. :D


    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što dijelimo isto mišljenje, na neki način, ljepota je i u različitostima koje svaki pojedinac na ovoj našoj "zeleno-plavoj lopti" nosi, hvala ti puno draga ..

      Izbriši
  2. Prelep opis bloga...:))

    Pratim te, ako zelis zaprati, nova sam :))

    New post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.